Inschrijven

U wilt uw kind aanmelden voor onze school? Daar zijn wij natuurlijk blij mee. Om alle inschrijvingen goed te laten verlopen, volgen wij de onderstaande inschrijfprocedure.

Stap 1: afspraak maken

U neemt contact op met onze directeur. Samen maakt u een afspraak voor een gesprek en een rondleiding op onze school. U ziet dan de school in bedrijf, hoe de groepen werken en u krijgt een algemene indruk van de school. Daarnaast heeft u de gelegenheid om vragen te stellen en eventuele specifieke zaken over uw kind met ons te bespreken.

Graag weten wij ruim van te voren of u interesse heeft in onze school, wilt u daarom het inschrijfformulier minimaal 4 maanden voordat uw zoon/dochter 4 jaar wordt inleveren. Nadat u het inschrijfformulier heeft ingeleverd ontvangt u van ons een bevestigingsbrief.

Klik hier voor het inschrijfformulier.

Stap 2: wennen

Een paar maanden voordat uw zoon of dochter 4 jaar wordt nemen wij telefonisch contact met u op om 10 wenochtenden af te spreken. Deze wenochtenden zullen plaatsvinden voorafgaand aan de eerste schooldag. Zo krijgt uw kind alvast een beeld van onze school en kan het kennismaken met zijn of haar klasgenootjes.

Stap 3: eerste schooldag

Uw zoon/dochter kan vervolgens op de afgesproken eerste schooldag definitief beginnen. Ongetwijfeld het begin van een mooie en leerzame schooltijd!

Stap 4: intakegesprek

Als uw kind 4 jaar is geworden en iedere dag naar school gaat, maken wij met u een afspraak voor een intakegesprek. Dit gesprek zal plaatsvinden met de leerkracht van uw kind. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op de ontwikkeling van uw kind en kunnen wij u vertellen hoe het op school gaat.

Heeft u vragen over de inschrijving of de te volgen stappen? Neemt u dan even contact met ons op. Wij helpen u graag verder.