Instromen

Stroomt uw kind in vanaf een andere basisschool? Dan volgen wij de onderstaande inschrijfprocedure:

Stap 1: afspraak maken

U neemt contact op met onze directeur. Samen maakt u een afspraak voor een gesprek en een rondleiding op onze school. U ziet dan de school in bedrijf, hoe de groepen werken en u krijgt een algemene indruk van de school. Daarnaast heeft u de gelegenheid om vragen te stellen en eventuele specifieke zaken over uw kind met ons te bespreken.

Stap 2: overdracht

Als uw kind gedurende het schooljaar overstapt naar onze school, dan nemen wij na het eerste kennismakingsgesprek altijd contact op met de huidige school. Op deze manier zorgen wij voor een warme overdracht. Hiervoor overleggen wij met de intern begeleider van de huidige school, zodat we ons onderwijs goed kunnen afstemmen op uw kind.

Stap 3: kijkje in de klas

Ook mag uw kind een aantal dagdelen meedraaien in de groep, zodat de overgang van de oude naar de nieuwe school soepel zal verlopen.

Stap 4: eerste schooldag

Uw zoon/dochter kan vervolgens op de afgesproken eerste schooldag definitief beginnen. Ongetwijfeld het begin van een mooie en leerzame schooltijd!

Heeft u vragen over de inschrijving of de te volgen stappen? Neemt u dan even contact met ons op. Wij helpen u graag verder.